صور حب




منتدي صور حب
العودة   منتدي صور حب > رسائل - برودكاست > نكت مصرية - نكت قصيرة - نكت بنات مضحكة

نكت واتس اب 2018 ازاى تعكنن على واحد نايم !!!!

نكت مصرية - نكت قصيرة - نكت بنات مضحكة

إضافة رد
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
عضو مميز
 
تاريخ التسجيل: Mar 2018
المشاركات: 19,066
افتراضي نكت واتس اب 2018 ازاى تعكنن على واحد نايم !!!!




السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

نقدم لكم مجموعة من اجمل نكت 2018 و اروع نكت 2018
نكت مصرية عراقية عربية جامدة منتقاه بعناية فائقة من منتديات صور حب
تابعونا


بسم الله الرحمن الرحيم

الموضوع بسيط اوى اوى يعنى مش محتاج مجهود والله


عزيرى الصاحي اذا كنت تعاني من أرق لأي سبب

و حاقد على واحد نايم او اذا طق فيوز النداله فجأه عندك أو عرق

الرذالة بيوجعك وقدامك واحد نايم كأي بطيخة تحترم نفسها

ماعليك الا ان تتبع الخطوات التاليه


وصدقني ممكن يقتلك فيها



أولا : اذا كان في عز نومه وانت مانمتش أو مش جايلك نوم ادخل الغرفه وشغل النوووور

واطلع بمنتهي البرود كأنك لم تفعل شيء.

إذا كان نومه خفيف هايصحي وقولك ( إطفي النور يا زفت انت ) .

طبعا إحنا اتفقنا إنك بارد عشان كدا

متديلوش أي إهتمام و تذكر القانون الثالث لنيوتن في التنفيض

لكل فعل تنفيضة مساوية له في المقدار و مضادة له في الإتجاة .



أما لو كان نومه تقيل يبقي تستعمل الطريقة رقم 2


ثانيا : اكتشف إن في بيتكم سرير وعايز تتأكد إن كل حاجه تمام و إن السرير
رجليه مظبوطة

طبعا دا السرير إللي أخينا

نايم عليه ويمكنك ساعتها القيام بالكثير من التخبيط و الدقدقه وتحريك
السرير ولكن إنتبه ممكن يصحى من النوم فيجدك تحت السرير

او رأسك في متناول يده فلا أحد يعلم ساعتها ماذا يمكن أن يحدث
لو كان من هواة النوم وبجوارهم مفتاح إنجليزي


.. لذلك أنصحك أن تهز السرير هزات عنيفة حتي يستيقظ وقبل أن
يفيق تماما أجرى بأقصي سرعة
ومتنساش المثل اللى بيقول
الجرى نص المجدعة
دلوقتى بئا يا حبيبى هو المجدعة كلها

ثالثا : اذا كنت مقهــــــــور من واااحد ناايم العصر او الظهر أدخل الغرفه

وغطيه كويس و إقفل التكيف واطلع ومتنساش

تقفل البيبان والشبابيك كويس اوى.

واذا كانت في دفايه بالغرفه , ياعيني شغلها بقي علي أسخن حاجة وسيبه
واطلع بره كأنك لا تعرف عن الأمر شيء .




لسه ما قامش ؟؟



إوعي تيأس



رابعا :
لو كان لسه ماقامش !!!


ماتعملش حاجة من اللي سبق ذكره إنما بهدوء

حط ايدك على الراديو وشغل محطه خرباااانه

و يا سلام لو كانت بتاعت أغاني هابطة من نوعية

( حبيبي فوق حبيبي تحت حبيبي رايح حبيبي جاي )


وعلي الصوووت على الآخر و امشي إنت كمل فرجة على التليفزيون .

خامسا :
اذا كان لسه نايم وانت شبعااان نوووم بس عايز تتونس

جيب ماية ساقعة وقرب من النايم ونقط على وشه نقطة نقطة هايترعش
ويمسح وشه فاكرها نمله ولا حاجة .

واقعد كده لحد ما يصحي أو يقوم يرزعك قلم محترم علي وشك ويكمل نوم
ما تمشيش برده
سادسا :
خذ منديل ولفه لحد ما يبقي على شكل عود كبريت كدا... الغرض ان يكون نهاية
طرفه حاد ..

وبس بقى .. أخينا رأسه أصبحت ملعب وأنت الهداف

ممكن تحطها في ودنه ( الحركة دي مستفزة جدا ومجربة ) .

ممكن تحطها في بؤه

ممكن تحطها في منخيره

ممكن تمشيها على وشه


انت و ضميرك بئا


لو صحي يبقي إحتمال إنه يفرجك علي عنبر الكسور في أي مستشفي قريب من
بيتكم




واذا مانجحتش كل الطرق اللي فوق... تأكد انه مش آدمي . . خليه نايم





طبعا انا نزلت الموضوع دا
لانى من الاخوة اللى بيحقدوا عالناس اللى مش بتسهر
هههههههههههههههههههه
وفيه حاجات كمان جربتها
بس بلاش اقولكو بقى حصل ايه


اقرأ أيضا::


k;j ,hjs hf 2018 h.hn ju;kk ugn ,hp] khdl !!!! ju;kk ,hp] khdl



رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدليلية (Tags)
ازاى, تعكنن, واحد, نايم, !!!!

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

كود [IMG]متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


نكت واتس اب 2018 ازاى تعكنن على واحد نايم !!!!

سياسةالخصوصية


الساعة الآن 08:29 PM


Powered by vBulletin™ Version 3.8.7
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Content Relevant URLs by vBSEO