صور حب




منتدي صور حب
العودة   منتدي صور حب > رسائل - برودكاست > نكت مصرية - نكت قصيرة - نكت بنات مضحكة

نكت ابداع سؤال وجواب ، نكت على كيفك ، new Jokes

نكت مصرية - نكت قصيرة - نكت بنات مضحكة

إضافة رد
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
عضو مميز
 
تاريخ التسجيل: Mar 2018
المشاركات: 19,066
افتراضي نكت ابداع سؤال وجواب ، نكت على كيفك ، new Jokes




نكت ابداع سؤال وجواب نكت على كيفك new Jokes

نكت ابداع سؤال وجواب نكت على كيفك new Jokesنكت ابداع سؤال وجواب نكت على كيفك new Jokesنكت ابداع سؤال وجواب نكت على كيفك new Jokes

سؤال وجواب ، نكت على كيفك ، new Jokes




سؤال وجواب ، نكت على كيفك ، new Jokes


سؤال وجواب ، نكت على كيفك ، new Jokes

فيه هنديه ارسلت لأهلها رساله فاظيه ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ …. زعلانه عليهم….

نكته اخذت حكم سجن مؤبد ..ليه؟..علشانها موتت واحد من الضحك

فيه واحد داخل الملعب ورافع علم أسود ليش ؟؟؟؟؟؟ يشجع الحكم !!!

محشش صاد سمكه شافها حيه راح غرقها عشان تموت

واحد حب وحده وتزوج اختها،ليش؟؟؟؟؟؟؟ عشان يشوف حبيبته كل يوم

محشش حب يشرب سيجاره حطها بكوب

فيه واحد راح لرأس الشارع …… لقاه اصلع

بخيل دخل الحمام وما خرج ليش ؟؟؟ مكتوب على باب الحمام من الداخل إدفع !

الزوج : لماذا المنزل ملىء بالذباب هكذا ؟؟؟ الزوجة : ألم تعلم أننا في شهر العسل !

واحد رجع في كلامه…..خبط اللي وراه

واحد ضاق صدره ..راح أعطاه لأخوه الصغير

واحد مركب سنون تركيبه 0000عطس طاحت سنونه خخخخخ

عجوز كحت طاح لسانها

كان فيه شباب جالسين المهم كل واحد يجيب نكته ويضحكون الشباب الا واحد ساكت 000000000 تدرون ليش ماشي
على المثل الي يقول من يضحك اخيرا يضحك كثيرن هههههه


ــ اية هو عكس تلميذات ؟
dont tell me that

ــ حاجة ماشية على الارض وبتعمل زززززززززززززز أية هي ؟
صرصار راكب موتوسيكل

ــ طب ناس دخلوا شقة فعرفوا ان فيها صراصير عرفوها ازاي ؟
لقوا الموتوسيكلات راكنة جنب البلاعة

ــ تعرف تقولي فرقين بين الليمون والزيتون ؟
1- فية ليمونادة وما فيش زيتونادة

2- تقدر تقول الناس لاموني وماتقدرش تقول الناس زاتوني

ـ طب تعرف تقوللي 5 فروق بين الفيل والنملة؟
1- رجل الفيل ممكن تنمل لكن رجل النملة مش ممكن تفيل

2- البيت ممكن يبقى فية نملية لكم مش ممكن يبقى فية فيلية

3- تقدر تاكل سمك فيلية بس مش ممكن تاكل سمك نمليه

4- كل واحد لة بروفيل لكن مالوش برونملة

5- You can feel but you cant namla

ــ طب تعرف تقول 5 فروق بين البطة والوزة؟

1- تقدر تحلق شعرك زلبطة لكن ماتقدرش تحلقة زلوزة

2- فية رحالة اسمة ابن بطوطة لكن مافيش رحالة اسمة ابن وزوزة

3- تقدر تبلبط في البحر لكن ماتقدرش يبلوز فية

4- كلنا بنتغطى في الشتاء ببطانية لكن مابنتغطاش بوزانية

5- الوزة كانت زمان بطة لكن الشيطان وزها

ــ طب اية عكس نجوم؟

نؤعود

ــ لية القطر بيصفر قدام الاجزاخانات؟

علشان القطرة تطلع

ــ لية القطر بيقف على المحطة؟

علشان مابيعرفش يقعد

ــ طب لية بيمشي بعد كدة؟

علشان زهق من الوقفة

مصنف في نكت مصرية | بدون تعليقات »

نكت دكاترة-نكت دكاتره مضحكة
13 سبتمبر,
-الطبيب: هل استفادت حماتك من العلاج؟
الزوج: لأ، ولكني انا اللى
استفدت
الطبيب: إزاى؟
الزوج: لقد توفيت حماتي بعد العلاج بيوم واحد

-نقل المصاب الى الإسعاف فى
حالة سيئة فسأله الطبيب وهو يدون معلومات عنه : هل أنت متزوج

المصاب : لا
يادكتور إنه مجرد حادث سيارة لا غير

ظبطوا دكتور فى شم النسيم
بيلون البيض بالبيتادين والميركروكروم

-الأول: لماذا تخرج من
الشباك؟
الثاني: لأن الطبيب قال لي لا تخرج من الباب لمدة شهر




اقرأ أيضا::


k;j hf]hu schg ,[,hf K ugn ;dt; new Jokes



رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدليلية (Tags)
سؤال, وجواب, كيفك, Jokes

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

كود [IMG]متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


نكت ابداع سؤال وجواب ، نكت على كيفك ، new Jokes

سياسةالخصوصية


الساعة الآن 07:28 AM


Powered by vBulletin™ Version 3.8.7
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Content Relevant URLs by vBSEO